פיתוח מוצרים חדשים: בעידן המודרני

פיתוח מוצרים חדשים

פיתוח מוצרים חדשים מביאים איתם משב רוח רענן. הם מספקים פתרונות לבעיות שכבר לא חשבנו שנוכל לפתור ובאופן כללי פשוט עושים לנו טוב. יצירתיות היא מתנה ענקית למי שהתברך בה וביכולתה לשנות את העולם שלנו ולהביא פטנטים לקדמת הבמה. לשנות את חיינו ולהפוך אותם לקלים יותר. למעניינים יותר. פיתוח מוצרים חדשים מביאים איתם חשיבה מקורית, נועזות וחדשנות.

אז למה חשוב לשמור על יצירתיות גבוהה בפיתוח מוצרים חדשניים? מהם הדגשים שיש לתת עליהם את הדעת בפיתוח מוצר? מהם השלבים שיש לעבור טרם הבאת המוצר שלכם מרעיון למציאות? על כל זאת ועוד, בסקירה הבאה שתעזור לנו להבין על דרישת אוטומציה לתהליכי יצור ומתן פתרונות הנדסיים.

 

כל מה שחשוב לדעת על פיתוח מוצרים חדשים ויצירתיות 

למרות שמדובר בשתי מילים שונות לגמרי אנחנו מוצאים ביניהן קשר ומאמינים כי פיתוח מוצרים חדשים מביא איתם רוח חדשה. מוצרים חדשים מסמלים את העתיד. הם מסמלים יצירתיות וחדשנות כמו גם נעורים. כל מוצר חדש התחיל במוחו של מישהו, ולכן, כל מה שאתם רואים סביבכם היה פעם פרי הדמיון של אדם כלשהו. מגניב, נכון?

בואו נגיע לחלק המעשי  -אז יש לכם רעיון ואתם רוצים להוציא אותו לפועל. המוצר הבא שישנה את העולם או יהפוך אותו למעניין יותר מדגדג לכם בין האצבעות. אנחנו מבינים את זה. על מנת להפוך את החלום שלכם למציאות (כן, גם אתם יכולים לשתף את החלומות שלכם עם העולם), עלינו לבדוק קודם כל מספר דברים. בין השאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם – האם המוצר הזה קיים בשוק? מי קהל היעד שלי? מה המוצר שלי מספק בהשוואה למוצרים דומים? האם אני יכול/ה לעמוד בעלויות פיתוח המוצר, והאם אני לוקח/ת בחשבון את עניין השיווק?

השלבים ליצירת אב-טיפוס של המוצר שלכם 

על מנת ליצור אב טיפוס ראשוני של המוצר שלכם יש צורך באפיון המוצר, כמו גם אפיון לקוח, ומעל לכל – בדיקה ראשונית האם המוצר שלכם כבר קיים. ולכן, אנחנו ממליצים על בדיקה ראשונית בגוגל פטנטס וברחבי הרשת על מנת לגלות האם המוצר שלכם כבר קיים. שלב התכנון הוא שלב מכריע בתהליך ולכן אנחנו ממליצים להשקיע בו ולתת לו תשומת לב ראויה. לאחר שהבנתם שהמוצר שלכם לא קיים בשוק אנחנו עוברים לאפיון המוצר שלכם.

אפיון המוצר- מה חשוב להבין? 

בתהליך אפיון המוצר עלינו לבדוק כיצד הוא בנוי, מה הממשק שלו, מאיזה חומרים הוא עשוי. לאחר מכן ננסה להבין איזו בעיה הוא פותר ולהציע אפשרויות לכל הבעיות אותן הוא עשוי לפתור. אפיון לקוח גם הוא חלק מהתהליך- מי קהל היעד שלכם ומדוע שהוא ירצה לרכוש את המוצר שלו? מה מניע אותו לפעולת הרכישה? מה החלום שלו? מה הרצונות והמחשבות שלו ומדוע שיקנה דווקא את המוצר שלכם? תהליך אפיון לקוח ואפיון מוצר הם שלבים קריטיים בתהליך והם בודקים היתכנות ומבטיחים כי המוצר שלכם יגיע לקהל היעד המתאים לו.

תפמ – עוזרים לכם בפיתוח מוצרים חדשים

אנחנו בתפמ נעניק לכם פתרונות הנדסיים וייעוץ טכנולוגי שיעזור לכם לפתח מוצרים חדשים ומקוריים שכמותם עוד לא היו על המדפים. למידע נוסף ולשיחת ייעוץ, השאירו את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

מאמרים נוספים

פיתוח מוצרים חדשים

פיתוח מוצרים חדשים: בעידן המודרני

פיתוח מוצרים חדשים מביאים איתם משב רוח רענן. הם מספקים פתרונות לבעיות שכבר לא חשבנו שנוכל לפתור ובאופן כללי פשוט עושים לנו טוב. יצירתיות היא